środa, 25 kwietnia 2012

Biznes plan......


..... od wczoraj pojawil sie w mojej glowie.
I z kazda godzina staje sie coraz bardziej klarowny.
A wszystko za sprawa moich ulubionych zurawi.
Od sobotniego popoludnia wiele godzin spedzilam na niewielkiej lesniej polanie w oczekiwaniu na pojawienie sie zurawi.
Sidzialam w ciszy i skupieniu, podgladam otaczajaca mnie przyrode i myslam tak sobie prywatnie .... o wszystkim i o niczym.
Przygladam sie "pasacym sie" zwierzetom.


Tak wiele roznych zwierzat i ptakow .... na takiej malej powierzchni, przy tym samym zlobie ..... a taka cisza i taka zgoda.
Nikt sie nie przepycha nie rozpycha, nikt nie stara sie pokazac swojej "wielkosci"


nikt nikogo nie wyzywa, nikt nikogo nie obraza, nikt na nikogo nie wrzeszczy, nie gdacze, nie kwacze ....



Nawet mnie zaakceptowaly!!!
Istna sielanka. Pomyslalam, ze my ludzie mamy wiele do nauki i ze warto wrocic do natury i z niej czerpac wzorce.
I tu zrodzil sie moj plan ......
organizacja kursow wspolzycia
Naturalnie nie o wspolzycie seksualne mi chodzi, bo z tym primitywnym instynktem radzimy sobie dosc dobrze, ale takiego ludzkiego, przyjaznego wspolzycia socjalnego.
Pomysl bardzo prosty .... przywioze uczestnikow na moja polanke, posadze na skraju lasu ......  i niech podpatruja. Skoro potrafia tak mile wspolzyc i nie walczyc o miejsce przy zlobie istoty znajdujace na nizszym poziomie intelektualnym, to czlowiek jako osoba inteligentna powinien osiagnac ta sztuke bardzo szybko ....???
I choc zadnym klientem nie pogardze, wszyscy mile widziani, to jednak w pierwszej kolejnosci na kursy przyjmowani beda politycy i wladcy tego swiata.
Jako grupe referencyjna, od ktorej zaczne moja dzialalnosc, zaprosze politykow z mojego dawnego kraju.
Jesli uda mi sie z nimi osiagnac cel kursu ........ to sukces mam murowany.



7 komentarzy:

  1. super plan, tylko czy oni będą chcieli chcieć!? ira

    OdpowiedzUsuń
  2. To z woli Narodu wyslemy ich na przymusowa naukowa-szkoleniowa delegacje!!!
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zaszczycą, byle tylko tylko diety
      delegacyjne były "wystarczające na życie".

      Usuń
  3. A może daj zwierzakom pożyc skoro nam trudno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze masz racje, ale jak inaczej?
      Tak malo jest dobrych przykladow i wedlug zasady, ze cel uswieca srodki....
      Usciski

      Usuń
  4. Inko, obawiam sie, ze z ludzmi ten numer nie przejdzie:((

    OdpowiedzUsuń